En weer een tripje! - Reisverslag uit Kimberley, Canada van Yvette V - WaarBenJij.nu En weer een tripje! - Reisverslag uit Kimberley, Canada van Yvette V - WaarBenJij.nu

En weer een tripje!

Door: Yvee

Blijf op de hoogte en volg Yvette

20 Maart 2015 | Canada, Kimberley

De laatste skitrip die ook last minute was geboekt. Zoals ik al aangaf in het laatste verslag, de lente is hier de ene dag 14 graden en de andere dag -10 en sneeuw/hagel whatever! Terwijl edmonton onder de sneeuw lag ging ik met een paar internationale studenten naar British Columbia, Kimberly. De internationale studenten kende ik eigenlijk niet zo goed maar ik dacht, lets give it a shot. Terwijl ik nog kennis maakte met de 5 andere studenten, stapten we een overvolle partybus in. Natuurlijk was elke stoel al in beslag genomen en moest ik naast random mensen zitten. Nou dat duurde niet lang hoor, de bus was al in volle gang aan het drinken/schreeuwen/dansen en ik zat tussen de halfnaakte sailors. Jep Canadezen houden wel van shots om 11 uur in de ochtend haha! Die 9uur lange busrit voelde eigenlijk helemaal niet lang na IEDEREEN IN DE BUS leren kennen, 2 minuten later hun naam weer vergeten en doordrinken/dansen/schreeuwen. Oh ik was vergeten hoe skitrips kunnen zijn haha! Met zijn 6en hadden we aangegeven dat we samen in 1 huisje wilde zitten en daar kregen we nog 2 nieuwe mensen bij. Omdat we in de avond aankwamen konden we niet meer de piste op dus was het maar meteen de Jacuzzi in! En wat is een skitrip zonder huisfeestjes? Helaas was het een beetje te gezellig, waren uiteindelijk de luidruchtige canadezen van de bus toch echt heel tof en bleef ik maar doorfeesten. (Jaaaa heb ik HEEL LANG NIET KUNNEN DOEN). Ik bespaar jullie de details en hou het netjes met wat die andere allemaal hebben uitgevreten maar lang verhaal kort: een uurtje slaap en meteen de piste op. Gelukkig had ik een snowboard maatje tussen al die skiers, en verkende wij samen de piste. Zoals jullie weten ging ik meestal met school 1x in het jaar snowboarden maar nu na een paar lelijke valongelukjes/ een hoop jaar later viel ik meteen al uit de eerste lift! En ik zou geen yvette heten, als ik zoals gewoonlijk niet zou verdwalen. Eerst met een paar anderen omdat sommige pistes gesloten waren (slechte condities/STENEN/water/etc) en we dus uiteindelijk....terug konden lopen. Als iets zwaar is, is het een berg terug oplopen met je snowboard en een gigantische kater maar hey we konden er allemaal om lachen. Toen ik later alleen ging boarden omdat ik gewoon langzamer was dan de rest van de groep, was ik natuurlijk WEER verdwaald (maar ik geef de mist en regen de schuld!). En terwijl de kater erger werd/ het lichaam vermoeider werd herrinerde ik me ookweer wat ik niet leuk vind aan skitrips.....brak snowboarden en continue vallen hahah!! Vervolgens verloor onze groep al onze badeend, waar de andere teams om vochten omdat je dan een prijs kon winnen. Ach we waren moe, hadden plezier en ik zou het rustig aan doen zodat ik de volgende dag fatsoenlijk kon boarden. Denk je dat echt? NEEEE, een paar uurtjes relaxen in de jacuzzi liep over in...feesten en nog eens feesten. Rara wie er weer een uurtje had geslapen? Nee we zullen het ook nooit leren. Natuurlijk was de laatste dag hell en ik kon de rest niet bijhouden haha. Maar gewoon het feit dat je begint in een bus vol met onbekenden en later de hele dag met iedereen hangt en een beetje aankloot met snowboarden in een heerlijk zonnetje was al genoeg :) En nu? de laatste 5 weken zijn begonnen en ik zat met een sip gezicht in de bus terug naar edmonton. Begin me eindelijk te settle hier en dan is het alweer bijna voorbij?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvette

Actief sinds 02 Okt. 2014
Verslag gelezen: 808
Totaal aantal bezoekers 3899

Voorgaande reizen:

29 September 2014 - 01 Mei 2015

Canada

Landen bezocht: